lördag 11 februari 2012

Tillbaka

Hej har haft problem med att logga in i bloggen efter att ha bytt konto.
Gick in via min gamla e-postadress och lyckas ta mig in i bloggen.
Egentligen vill jag ha kvar denna blogg men med en annan e-postadress men vet inte
hur jag skall göra. När jag bytt till ny epostadress har jag "låst" möjligheten att
vara kvar i min blogg. Jag är inte så datorkunnig så nu har jag kört fast.
Men roligt att kunna göra ett inlägg iaf.

Ikväll lördagkväll med maken och Bond i soffan. Inte illa!
Stickar på Camomillesjal och ska virka en Smurf.
Hoppas ni har det bra

Trevlig helg!

Kram Petra

4 kommentarer:

  1. Kul att du e tillbaka och att det syns i min lista att du gjort inlägg;) Spelar det nån roll vilken adress du loggar in med, du kan ju ha din nya i kontaktuppgifterna bara -jag har olika! Hoppas smurfvirkeriet går bra;)

    SvaraRadera
  2. Petra! Roligt att se dig igen! Jag saknar dig :-)
    Hoppas du får ordning på din inloggning så du dyker upp oftare!

    SvaraRadera
  3. Kul att höra från dig här på bloggen. KRAM!

    SvaraRadera
  4. Men det borde ju gå att lösa. Vi är ju många med olika e-postadresser som skriver på knittersbloggen tex. Hmm.

    SvaraRadera