tisdag 14 februari 2012

Supporterklubb

Tack för blogghjälp, speciellt Marianne som knäckte "koden". Nämligen att lägga till en extra epost i bloggens "inställningar". Detta gör det möjligt att jag kan logga in från två olika konton. Tjoho! Nu blir det roligt igen!! Igår var jag i Granhammar på stickcafé. En norrman med fina garner. Mycket trevlig kväll med inspiration av ny design på stickat.
Idag på "Alla hjärtans dag" o tack för alla dagar med Dig!!


Och till alla mina underbara vänner på hjärtedagen.
Ni vet väl om att Ni är värdefulla!
Kram Petra

6 kommentarer:

  1. Kul att det löste sig ;) Glad Alla Hjärtans!

    SvaraRadera
  2. Tack ska ni ha! hälsar födelsedagsbarnet.
    Emma själv hälsar: Jag saknar dig Petra!

    SvaraRadera
  3. Tack Tack!
    Du är duktig du! Tänk att du förstod via telefon när jag förklarade!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej kul att träffa dig först hos Min Skattkammare sen på Kvarnboden
    Jättefin blogg !
    Kram Karina

    SvaraRadera