måndag 11 juli 2011

Semester på Jylland





Första stoppet blev i Malmö efter att åkt ifrån veckan i Småland hos mina föräldrar.
Nu blev det "roliga timmen" då jag studsade in i Stof o Stil. Hittade flera fina bomullstyger, viscosejersey och dessutom bra mönster  för att sy olika byxor och en "fladdermusjumper".
Sedan blev det dags för de olika broarna över till Jylland. Dock hamnade vi i värsta översvämning som drabbat bl a motorvägen. Tålamod i 2,5 timmars bilköer. Tur att jag hade ett mycket bra sällskap (min man) samt lite garn och tyg:)
Det kommer mer utav semesteräventyret imorgon. Sov gott!
Petra





 

1 kommentar:

  1. Kul att du köpte mönstret till fladdermustoppen. Jag funderade själv på att köpa mönstret. Berätta gärna för mig vad du tyckte om modellen, när du har hunnit sy dig en topp.

    SvaraRadera