torsdag 12 juli 2012

Sytidningar GRATIS

Nu rensar jag mina sytidningar och du som är sugen på dessa......
hör av dig till mig....först till kvarn får tidningarna.
Jag har årgångarna av Ingelise/Allt om Handarbete 2002, 2005 (de flesta), 2006 och 2007.
Har även Symagasinet 2010 som bortskänkes.
Skriv en kommentar till att börja med om du är intresserad.
Hör av dig om du är intresserad senast i helgen för annars lämnas de till någon second handverksamhet.

Vi hörs via mail angående leverans för det enda leveranssätt är att du hämtar hos mig.
petraspahitt@gmail.com

Petra



2 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild du har här ovan!
    Så bra att stickpåsen funkar överallt på dina äventyr ;-)

    SvaraRadera
  2. Så roligt!
    Jag tänkte på dig, att jag skulle frågat dig om Habo.
    Så glad jag blir. Hoppas nu att vi ses där :-)

    SvaraRadera