onsdag 21 september 2011

Award


Jag har fått awarder från Knyppeltanten och Emmas dagar, tack godingar!



Ska bara svara på några frågor och skicka vidare till 5 bloggare som har mindre än 100 följare.

Varför började du blogga?

Därför mina kära stickvänner motiverade eller rättare sagt tjatade!!
Tack för det! Är ju jättekul att se andras bloggar men är ingen storbloggare men jag finns fast jag inte "syns"..

Vilka bloggar följer du?

Det är flest stickbloggar men även pysselbloggar och sybloggar.

Vilka favoritfärger har du?

Ja färger som är höstiga. Gröna sköna, orange, rostiga, färg med glöd i, nyponröd typ, senapsgul, petrol typ.

Vilka favoritfilmer har du?

Jane Austen alla filmer. James Bond de äldre filmerna mest. Macahan. Anne på Grönkulla.
En av mina favoritskådespelare....Matthew Conaughey....och så Åsa-Nisse så klart för Smålänning alltid Smålänning!

Vilket länder drömmer du om att åka till?
Irland, Australien, Nya Zeeland, USA igen, Island,

Bloggar jag skickar vidare till
 

2 kommentarer:

  1. Kul att se dig blogga lite ;-)
    http://100-rain.blogspot.com/2011/02/stripe-study-shawl.html

    SvaraRadera
  2. Länken visar vad det är för sjal jag stickar :-)
    Kram på dig!!!

    SvaraRadera