lördag 12 februari 2011

En solig dag med fart


 

Jo så kom vi iväg till skogarna i Värmland. Nämligen till delsträckan Fredriksberg och platsen var vid Hedtjärn i Rally Sweden 2011. Då vi klev ur bilen var det minus 20 med strålande sol. Ryggsäcken fylld med äggsmörgås, chokladmjölk o kaffe. Så här såg det ut.
 

Publiken
 
En nöjd Petra med ännu varma fötter........


Här kommer världsmästaren Sébastien Loeb.
 
Svensken P-G Andersson hemmafavoriten......heja!


En eld värmer kalla fötter......jag vet!

Denna bild blev den enda på Tina Thörner och Tobias (de står med ryggen mot kameran :). Tänk att jag blev så blyg då jag gick förbi dem. - Åh jag vill ha en bild på mig och dom........- jag vill, jag vill, jag vill och nu går jag fram......(-Nää stackars kändisar!).....-Näää jag gjorde det inte!! Fy vad jag är feg!! Detta kommer jag ångra i några veckor framöver. De verkar så enkla och fina människor. Och så en "katt bland hermelinerna" nämligen min man i OS-mössan till vänster i bild. Jag fick mig ett garv då jag såg honom lyssna på snacket mellan Tina och" Mitsubishistallet".


Vilken dag!!


4 kommentarer:

  1. Såg ut som det blev en härlig dag
    :-)
    Hoppas dagen imorgon blir lika härlig

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt!! Men det måste ha varit KALLLLT....Brrr :)

    Kram Ida

    SvaraRadera
  3. Tina och jag gick valpkurs ihop på 1980-talet. Våra hundar (hon=irländsk varghund jag=bordercollie) var bästa lekkamrater. De såg så roliga ut, den stora valpen var lite klumpig men ville busa lika mycket som den lilla...

    SvaraRadera